Европейският туристически лидер - немската компания TUI, е успяла да увеличи оперативната си печалба за миналата година със 74,1% до 362,4 млн. евро на годишна база. От компанията коментират, че отчетените резултати са голям крачка напред в развитието й, след като предходните две години бяха доста трудни за нея, съобщи Investor.bg.
TUI, както и целият туристически сектор, отбеляза спад на приходите си след атентатите на 11 септември, а след това и заради войната в Ирак.
За тази година немската група очаква ръст на печалбата с най-малко 10%.
След като излезе на китайския и руския пазари, TUI иска да се развива и на обещаващия индийски пазар.
“С икономическия си растеж Индия има потенциал не само като дестинация, но и като източник на клиенти”, коментират от компанията.
Колкото до филиала на групировката Hapag-Lloyd, занимаващ се с производството на техника за морския транспорт, той е увеличил нетната си печалба до 532 мнл. евро за 2004 г., срещу 314,9 млн. евро за 2003 г.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.