Може да се стигне до сериозни промени в интернет пазара на реклама след това, което маркетинг специалистите на Nielsen обявиха. За в бъдеще те вече не искат да броят влизанията в даден сайт, а времето, което потребителят прекарва в него.
Google например посреща промяната с твърдо нежелание. По брой влизания в сайтовете търсачките са третата най-голяма сила в американския интернет. Според новата техника на Nielsen Google отива чак на пето място – потребителят влиза търси, намира и излиза.
За сметка на това AOL ще печели значително от новия начин на плащане – минути, вместо кликове, коментира Spiegel Online. Тъй като месинджърът на AOL (AOL Instant Messenger) присъства на много машини, а времето, в което стои включен се изчислява в общата сметка, AOL е събрал през май само в САЩ 25 милиарда минути, попадайки по този начин под номер 1 в ранглистата. Ако се изчисляваше броят на влизанията, AOL щеше да е номер 6 в класацията.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.