Бизнесът с облекла се развиваше невероятно в годините около 1985 г. Купуваха се всякакви дрехи и аксесоари. През 2003 г. обаче този бизнес се сви значително заради прекаленото предлагане, особено от страна на Китай и Русия.
Появиха се много търговски центрове. Онлайн продажбите също увеличиха предложенията и на пазара настана объркване, коментира Алберто Веделаго, дизайнер и предприемач, в предаването "Светът е бизнес" по Bloomberg TV Bulgaria
"Индустрията от Италия и Европа изнесе производството си в Азия. Повечето стоки се произвеждат в Китай", обясни той
Гостът коментира и проблема с качеството на дрехите и отношението на потребителя към него. "Милениалите се променят бързо. Идващите поколения ще четат все повече етикетите, за да не бъдат мамени", смята Веделаго.
По думите му големите марки ще трябва да внимават - те продължават да се разрастват и придобиват по-малки.
В работата си предприемачът се концентрира върху личността на човека. "Мисията ми е да помагам на хората да изглеждат по-добре", твърди той.
"Една от основните грешки в обличането при мъжете е, че се страхуват да пазаруват и правят грешни комбинации", обясни той.
По повод празниците дизайнерът отбеляза, че в Италия, например, голяма част от коледните подаръци, които се правят, са хубава дреха или аксесоар.
Целият разговор гледайте по Bloomberg TV Bulgaria
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.