От април ЗАД Алианц България Живот ще започне да изпраща на клиентите си SMS-и с два вида съобщения, обявиха от застрахователя.
Първият вид съобщения се отнасят за сумата, която клиентът трябва да внесе по полицата си, както и за срока, в който трябва да го направи. Тези SMS-и ще бъдат изпращани един месец преди падежа.
С втория вид съобщение клиентите ще бъдат информирани за това, че внесената от тях сума е разнесена по тяхната партида, което се прави с цел застрахованите да са спокойни, че не е станала грешка при превода на парите.
В момента компанията информира за това клиентите си с писма.
Ако някой клиент не иска да получава SMS-и, трябва да се обади в компанията и телефонът му ще бъде изтрит от списъка за автоматично изпращане на съобщения.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.