Пивоварните-компании, членове на съюза на пивоварите в България са продали 4,772 млн. хектолитра бира за периода януари-октомври, което представлява ръст от 11,95% спрямо 4,262 млн. хектолитра за същия период на миналата година.
Това показват данните на съюза, в който влизат “Загорка” АД, “Каменица” АД, “Карлсберг България” АД, “Болярка – ВТ” АД, “Ломско пиво” АД и “Агрима” АД.
Продаденото от компаниите количество бира през октомври е 337 559 хектолитра, с 0,99 на сто по-малко от продадените за същия месец на 2006 г. 340 943 хектолитра бира. От съюза не уточняват какви са причините за спада на потреблението на бира.
Ръстът в продажбите през октомври 2006 г. беше 30% на годишна база, а ръстът за десетмесечния период на 2006 г. бе 13,11 на сто.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.