IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как точно се променят потребителските навици след пандемията?

Онлайн пазаруването на нехранителни стоки отбелязва значителен ръст

Как точно се променят потребителските навици след пандемията?

Промяната и тенденциите в потребителските нагласи, които бяха в ход още преди появата на COVID-19, сега протичат дори по-ускорено. Това каза Божидар Нейчев, управляващ съдружник на PwC, в предаването “В развитие” по Bloomberg TV Bulgaria.  
 
Нейчев представи резултатите от две допитвания, които са направени преди и след пандемията от COVID-19 в рамките на 11-ото поредно проучване на PwC за потребителските нагласи. В рамките на проучването се разглеждат навиците и поведението на потребителите в градска среда и дигитализирането на начина им на живот в следствие на бързо променящата се световна обстановка.  
 
Нейчев посочи, че една трета от анкетираните (35%) вече пазаруват хранителни стоки онлайн в световен мащаб.   
 
"Към момента онлайн пазаруването на нехранителни стоки отбелязва значителен ръст -  през мобилни телефони (45%), компютри (41%) и таблети (33%). Тази тенденция е силно изразена в Китай и Близкия изток, където съответно 60% и 58% от анкетираните споделят, че са започнали да пазаруват повече през телефоните си". 
 
Той отбеляза, че по време на пандемията хората са започнали да полагат повече грижа за себе си и за здравето си. 51% от живеещите в градска среда потвърждават, че в резултат на COVID-19 са по-фокусирани върху грижата за психичното и физическото си здраве, благополучието и начина си на хранене. 
 
Според него това забързване на тези процеси ще мотивира компаниите и търговците на дребно да преосмислят начина, по който управляват бизнеса си.  
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата