Българският вариант ще започне с тираж от над 50 000 броя. Над 500 000 лв. са инвестициите за старта на списанието у нас.
"Българките заслужават да имат своя "Elle". Ние ще им го дадем, като ще следваме доказаната формула на международните издания на списанието -вдъхновено от целия свят, адаптирано към съответната страна и нейните жени", казаха издателите.
С българския "Elle" списанието ще има 38 издания в целия свят. То поддържа световна мрежа за обмен на снимки и материали между всички свои издания.
От 1984 г. започва да развива международните си издания и в момента се чете от 23 милиона жени от Европа, Северна и Южна Америка, Азия и Африка.
Тиражът в САЩ е над един милион, в Русия - 220 000, а в Китай - около 450 000. Във Франция "Elle" е седмично издание, което се продава в тираж над 350 000.
Представянето на първия български брой ще съвпадне с 60-годишнината от излизането на първи брой на списанието, излязло за пръв път във Франция през 1945 г.
Хит сред женската аудитория са и специализираните издания на "Elle Deco" (за обзавеждане), "Elle Girl" (за тийнейджъри) и "Elle a Table" (кулинарно).
Освен "Elle", "Санома Блясък България" издава "Сosmopolitan", "Блясък", "Журнал" и "Максимум".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
"Българките заслужават да имат своя "Elle". Ние ще им го дадем, като ще следваме доказаната формула на международните издания на списанието -вдъхновено от целия свят, адаптирано към съответната страна и нейните жени", казаха издателите.
С българския "Elle" списанието ще има 38 издания в целия свят. То поддържа световна мрежа за обмен на снимки и материали между всички свои издания.
От 1984 г. започва да развива международните си издания и в момента се чете от 23 милиона жени от Европа, Северна и Южна Америка, Азия и Африка.
Тиражът в САЩ е над един милион, в Русия - 220 000, а в Китай - около 450 000. Във Франция "Elle" е седмично издание, което се продава в тираж над 350 000.
Представянето на първия български брой ще съвпадне с 60-годишнината от излизането на първи брой на списанието, излязло за пръв път във Франция през 1945 г.
Хит сред женската аудитория са и специализираните издания на "Elle Deco" (за обзавеждане), "Elle Girl" (за тийнейджъри) и "Elle a Table" (кулинарно).
Освен "Elle", "Санома Блясък България" издава "Сosmopolitan", "Блясък", "Журнал" и "Максимум".