„ЧЕЗ Електро България“ АД препоръчва на клиентите по време на предстоящите коледни и новогодишни празници,работните и почивни дни, да използват електронните канали за контакт с дружеството – по телефон на 0700 10 010, с имейл на info@cezelectro.bgили през корпоративния сайтcez.bg. Предлаганите от ЧЕЗ Електро възможности за дистанционно обслужване и различни електронни услуги - електронна фактура, електронни разплащания, смс известяване, проверка на сметка, получаване на оферта, подписване на договор и др., осигуряват ефективна и безопасна комуникация между клиентите и дружеството от разстояние, съобщиха от компанията.
Подробна информация за видове услуги, необходими документи, както и информация за безкасовите начини за плащане, проверка на текущи задължения за електроенергия, заявяване на е-фактура, е публикувана на сайта cez.bg, секция „За клиента“.
В работните дни преди и между празниците центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ Електро ще продължат да работят при спазване на всички разпоредени противоепидемични мерки. Списък с адресите и работното време на клиентските центровее публикуван на сайта cez.bg. Редовната дезинфекция в помещенията и допускането на брой хора, равен на броя на гишетата за обслужване в конкретния център са част от усилията на дружеството за намаляване на риска за клиенти и служители от заразяване с коронавирус. ЧЕЗ Електро съветва потребителите да използват възможностите за дистанционна връзка с дружеството което ще намали необходимостта от посещение на клиентски център.
„ЧЕЗ Електро България“ АД напомня на клиентите да продължават да следят и активно да контролират потреблението на електроенергия в домовете си и през периода на предстоящите празнични и почивни дни. Необичайната ситуация, свързана с изпълнение на мерките за ограничаване възможността от заразяване с коронавирус, е причина в голяма част от домакинствата повече членове на семейството през тези дни да са вкъщи.
Освен използването на офис оборудване и електроника за дистанционно изпълнение на служебни или други ангажименти от вкъщи, върху размера на месечните фактури за електроенергия допълнително ще се отрази включването на повече и за по-дълго време на електрически уреди за отопление, приготвяна и съхранение на храна, осветление и украса през този период.
Разумното потребление на електроенергия би могло да спести до 20% от разхода за енергия без да наруши спокойствието и уюта на домакинството.Полезна информация и други практични съвети за пестене на енергия в дома са публикувани на корпоративния уебсайтcez.bg, в раздел „За клиента“, секция „Енергийна ефективност“и във фейсбук-профила на „ЧЕЗ Електро България“ АД на @cezelectrobg.