Пазарът на лизингови услуги е нов и се развива динамично, но все още не е много популярен сред бизнеса, показва проучване на GfK Bulgaria.
Проведено през месец декември 2007 г., проучването обхваща компании и търговци на автомобили, строителна и транспортна техника, машини и съоръжения в градовете София, Пловдив и Варна.
Според изследването бизнес отношенията с лизингови компании не са концентрирани в няколко фирми от бранша, а се наблюдава голям избор и използване на различни компании, предлагащи лизингови решения. Някои от лизинговите компании имат сравнително висока популярност, която може да се сравни с познатостта на някои банки. Това се дължи на факта, че лизинговите услуги започват да се възприемат от фирмите като удобни и търсени бизнес решения.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.