Асоциацията на рекламните агенции - България организира за дванадесети пореден път РЕКЛАМЕН ФОРУМ на 26 февруари 2008 година в зала №6 на НДК.
На събитието ще участват двама от най-известните австрийски рекламисти.
Алфред Коблингер - CEO of BBDO Group Австрия ще представи пред участниците лекция „Creativity to hell – we have to sell!”
Руди Кобза - Chairman of Draftfcb Kobza & Lowe GGK , който е бил президент на журито за рекламни кампании на Фестивала „Голден Дръм” 2007 година, ще запознае родните рекламисти с победителите от престижната селекция - Review on the winning campaigns at Golden Drum 2007”.
Във форума ще бъдат споделени и добрите практики от опита на Словакия при създаване на ефективна система за саморегулация на рекламата.
Гледната точка на рекламодателите във взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция ще представи Ралица Скорчева – Славова от Maxxium България.
Специално място в тазгодишната среща на рекламистите е отделено и за интернет. От Инвестор БГ ще запознаят специализираната аудитория с най-ефективните начини за реклама в мрежата.
Асоциацията на рекламните агенции е поканила и доц. д-р Симеон Желев от Прагматика , който ще изнесе лекцията “Употреби и злоупотреби с груповите дискусии”.
Телевизиите бТВ, GTV, Диема, ТВ2 и Fox ще направят презентации на най – новите си продукти.
От Икономедиа ще бъде разгледана темата "В2В (business-2-business) медиите като информационен източник и рекламен носител" както и Одит бюрото по тиражите.
Форумът ще бъде открит от Председателя на АРА – Красимир Гергов.
Програма на събитието и регистрационна форма можете да намерите тук
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.