Google е компанията, реализирала най-голям ръст на приходите от реклама в САЩ за 2007 г. според изследване, обхващащо всички медийни сектори - интернет, телевизия, периодичен печат и радио, съобщава сайтът за интернет технологии TechCrunch.
Анализаторът Хенри Блоджет сравнява приходите от рекламна дейност на 17 водещи медийни компании, сред които са News Corp, Time Warner Cable, Viacom, Google, Yahoo!, Microsoft, AOL, New York Times и радио CBS.
Според направените изчисления общите приходи от реклама в САЩ за всичките 17 компании са нараснали с 9% в сравнение с миналата година, приходите от реклама в интернет са се увеличили с 28% в сравнение с 3-процентното увеличение за традиционните реклами, а ръстът на рекламните приходи на Google – 44%, надвишава общия ръст в сектора за компаниите Yahoo!, Microsoft и AOL.
Вижте още