След като през януари бе отбелязан сериозен спад на потреблението на бира в страната, през втория месец на годината тенденцията се обръща и реализацията вече е по-голяма в сравнение със същия месец на 2007 г.
През февруари тази година членовете на Съюза на пивоварите в България са продали общо 259 959 хектолитра бира в сравнение с 243 828 хектолитра за февруари миналата година. Ръстът е 6,62 на сто, посочват данните на съюза.
Членове на съюза на пивоварите са девет пивоварни завода – “Агрима” АД (Благоевград), “Болярка ВТ” АД (Велико Търново), “Загорка” АД (Стара Загора), “Каменица” АД (Пловдив и Хасково), “Карлсберг България” АД (Шумен и Благоевград), “Ломско пиво” АД (Лом), “Eвродринкс” (Мездра) и пет минипивоварни. Съюзът дава данни за продажбите на пет компании - “Болярка ВТ”, “Загорка”, “Каменица”, “Карлсберг България” и “Ломско пиво”.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.