Втората по големина щатска електронна търговска верига - Circuit City, отчете спад в печалбата си през четвъртото фискално тримесечие в сравнение със същия период на миналата година, като причина за това са били агресивните търговски промоции на конкурентите за стоки като DVD-плеъри, широкоекранни телевизори и системи за домашно кино.
От компанията отчетоха оперативна печалба за тримесечието в размер на 82.5 млн. долара, или 43 цента на акция, в сравнение с печалба от 94.7 млн. долара, или 46 цента на акция, през сравнимото тримесечие на миналата година.
Продажбите на компанията за тримесечието са се повишили с 5.2% до 3.45 млрд. долара спрямо продажби в размер на 3.3 млрд. долара през същия период на предходната година.
Средните очаквания на анализаторите бяха за печалба от 59 цента на акция и продажби в размер на 3.45 млрд. долара.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.