Марката Apple има най-голямо влияние върху живота на потребителите в световен мащаб, докато марките Microsoft и САЩ имат най-голяма нужда от промяна, сочи анкета на онлайн списанието brandchannel.com, цитирана от Ройтерс.
В нея се пита кои марки имат най-голямо влияние в живота на хората и по какъв начин те влияят на поведението и отношението им към света.
Участниците в анкетата посочват Apple като безспорен победител. Създателят на iPod и Mac триумфира в шест категории, сред които най-вдъхновяваща марка и такава, без която читателите не могат да живеят.
Най-големият производител на софтуер в света Microsoft също е отличен, но със съмнителната чест да бъде марката, с която най-много участници искат да спорят и тази, която най-много искат да се промени. На второ място в тази категория е марката САЩ.
Анкетата обаче не взема предвид икономическата стойност на марката, която редовно поставя напитката на Coca-Cola на първо място.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.