Вторият по големина производител на безалкохолни напитки в света - PepsiCo, отчете ръст в печалбата си за първото тримесечие на настоящата година, дължащ се основно на доброто представяне на международните звена на компанията.
Производителят на храни и напитки обяви печалба в размер на 912 млн. долара, или 53 цента на акция, което е с близо 13% повече в сравнение с реализираната за същото тримесечие на миналата година печалба от 804 млн. долара, или 46 цента на акция.
Средните очаквания на анализаторите бяха за печалба от 50 цента на акция.
Приходите на компанията, производител на известните марки Mountain Dew, Gatorade, Doritos и Cheetos, са се повишили до 6.59 млрд. долара в сравнение с 6.13 млрд. долара за сравнимото тримесечие на миналата година.
Общият обем на продадените от компанията продукти е нараснала с 4% през тримесечието.
От PepsiCo отчетоха, че резултатите на звеното Frito-Lay, което е най-голямото подразделение на компанията в САЩ, е усетило негативното въздействие на растящите енергийни цени.
Независимо от това обаче, визирайки доброто представяне на международните звена на компанията, от гиганта завишиха средните си очаквания за годишната печалба на акция с един цент до 2.56 долара.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.