IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Колко е важно да бъдеш „зелен“ в интернет

С екологични послания в мрежата експериментират различни компании, а потребителите обсъждат в блогове и форуми усилията им в тази насока

Колко е важно да бъдеш „зелен“ в интернет

За 60% от онлайн купувачите в САЩ е „изключително“ или „много“ важно компаниите да показват грижа за околната среда, сочи проучване на Opinion Research на т. нар. „зелен“ маркетинг (тоест маркетинг с екологично послание), пише eMarketer.

„Днешното отношение към околната среда е много по-сложно и има много по-голямо влияние, отколкото в миналото. Именно интернет предоставя силен форум за компаниите, маркетолозите и потребителите, за да се ангажират в активен диалог по темата“, смята Пол Върна, старши анализатор в eMarketer и автор на доклад за нарастващата съзнателност за околната среда.

„Миналата година зеленият маркетинг достигна връхна точка като цяло“, коментира Джесика Хог от Nielsen Online.

Голяма част от компаниите разчитат на онлайн зелен маркетинг.

Вижте още

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата