След като преди години Philip Morris се беше оттеглила от България заради голямата контрабанда на продуктите й, в средата на 2006 г. групата пак стъпи у нас чрез дъщерното си дружество Филип Морис България ЕООД.
В момента според компанията контрабандата продължава да е проблем, но не чак в такива размери.
“Сега за Philip Morris е важно да се концентрираме около идеята за създаването на една-единствена агенция в България, която да се занимава с регулациите в тютюневия сектор”, каза снощи пред журналисти Петер Имре, директор Корпоративна политика за България и Румъния.
По думите му нещата така биха били много по-ясни и би се избегнала противоречивата понякога политика, която водят различните министерства и комисии – Министерство на икономиката, Министерство на земеделието, Министерство на здравеопазването, Комисия за защита на потребителите...
Като цяло Имре е оптимист за българския пазар, на който компанията обяви и че пуска две нови марки цигари.
- Г-н Имре, следихте ли борсовата продажба на фабриките на Булгартабак в Пловдив и Стара Загора?
Следим всичко, което става в тютюневия бизнес, включително и тези продажби.
- Имате ли интерес към фабриките в София и Благоевград?
Нямаме конкретен интерес. От правителството не казват никакви конкретни условия, не знаем какви са плановете за тези дружества, на няколко пъти сме имали разговори с представители на правителството, с министъра на икономиката...
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.