Световните разходи за телевизионна реклама ще намалеят за сметка на интернет рекламата, показва изследване на ZenithOptimedia, цитирано от Investor.bg.
Разходите за телевизионна реклама ще достигнат своя пик през 2006 г. с пазарен дял от 37,9%, а през 2007 г. се очаква те да се понижат до 37,8%.
Рекламните разходи за вестници и списания също ще се понижат, като делът на вестниците ще падне съответно до 29,8% за 2006 г. и 29,3% през 2007 г.
На интернет ще се полагат близо 3,8% от световните разходи за реклама през 2006 г., а за 2007 г. се очаква те да нараснат до 4,4%. Само за миналата година рекламните разходи в интернет се увеличиха с 21 на сто.
За целия сектор предвижданията са за ръст на разходите за реклама за тази година от 5,4%, а за 2006 г. и 2007 г. - съответно от 6,5% и 6,1%.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.