IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Телевизионната реклама отстъпва пред интернет

Разходите за телевизионна реклама ще достигнат своя пик през 2006 г.

Телевизионната реклама отстъпва пред интернет

Световните разходи за телевизионна реклама ще намалеят за сметка на интернет рекламата, показва изследване на ZenithOptimedia, цитирано от Investor.bg.

 

Разходите за телевизионна реклама ще достигнат своя пик през 2006 г. с пазарен дял от 37,9%, а през 2007 г. се очаква те да се понижат до 37,8%.

 

Рекламните разходи за вестници и списания също ще се понижат, като делът на вестниците ще падне съответно до 29,8% за 2006 г. и 29,3% през 2007 г.

 

На интернет ще се полагат близо 3,8% от световните разходи за реклама през 2006 г., а за 2007 г. се очаква те да нараснат до 4,4%. Само за миналата година рекламните разходи в интернет се увеличиха с 21 на сто.

 

За целия сектор предвижданията са за ръст на разходите за реклама за тази година от 5,4%, а за 2006 г. и 2007 г. - съответно от 6,5% и 6,1%.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата