IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

С 18% се понижи печалбата на Viacom заради ниски рекламни приходи

Американският медиен гигант Viacom обяви спад на нетната си печалба с 18% за първото тримесечие на 2005 г. до 585 млн. долара

С 18% се понижи печалбата на Viacom заради ниски рекламни приходи

Американският медиен гигант Viacom обяви спад на нетната си печалба с 18% за първото тримесечие на 2005 г. до 585 млн. долара, което се дължи основно на по-слабите резултати в секторите телевизия и радио, съобщават от компанията, съобщи Investor.bg.

 

За сравнение, за същия период на 2004 г. Viacom отчете печалба от 710,5 млн. долара.

 

Оборотът на телевизионната дейност е паднал с 5%, а оперативната печалба с 8 на сто “заради липсата на приходи от Супер Боул и политическите рекламни клипове”, се уточнява в съобщението на компанията.

 

Оборотът от всички дейности на Viacom е нараснал с 5% до 5,6 млрд. долара, срещу 5,3 млрд. долара за същия период на предходната година.

 

Ръстът се дължи основно на кабелната мрежа на компанията, където продажбите са се увеличили с 19% заради рекламните приходи в MTV International, Nickelodeon, Comedy Central.

 

От медийния гигант уточняват, че все още обмислят възможността за разделяне на дейността на две основни подразделения, като решението се очаква да бъде взето до края на второто тримесечие на годината. Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата