Лили Георгиева работи в рекламна агенция Ogilvy от 1995 г., като от 1997 е директор на MindShare (медийната компания на Ogilvy).
Тя е член на медийното жури на тазгодишния Фестивал на Асоциацията на рекламните агенции (ФАРА), който ще се проведе в Албена от 3 до 6 септември с медийното партньорство на Investor.bg.
С нея разговаряме за предстоящия фестивал, за рекламния бизнес и очакванията за развитието на онлайн рекламата в България.
- Какво очаквате от тазгодишното издание на ФАРА? С какво са полезни такъв тип събития за рекламния бизнес?
Очаквам да видя нови и оригинални идеи, особено в творческата част на фестивала, защото вече съм запозната с участията в медийните категории и мога да кажа, че там специално има само няколко силни и наистина заслужаващи висока оценка разработки.
Такива събития събират на едно място цялата индустрия и за мен лично е много полезно, че успявам да се видя и поговоря със страшно много хора, без за това да сме отделили специално време за срещи в офиса. Освен това на този фестивал обикновено всички ние си сверяваме часовника и ако установим, че е поизостанал, в резултат се раждат по-смелите решения и мотивацията за още една крачка напред.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.