IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Лили Георгиева: Очакваме около 80% ръст в рекламния интернет пазар

Лили Георгиева работи в рекламна агенция Ogilvy от 1995 г., като от 1997 е директор на MindShare (медийната компания на Ogilvy)

Лили Георгиева: Очакваме около 80% ръст в рекламния интернет пазар

Лили Георгиева работи в рекламна агенция Ogilvy от 1995 г., като от 1997 е директор на MindShare (медийната компания на Ogilvy).

Тя е член на медийното жури на тазгодишния Фестивал на Асоциацията на рекламните агенции (ФАРА), който ще се проведе в Албена от 3 до 6 септември с медийното партньорство на Investor.bg.

С нея разговаряме за предстоящия фестивал, за рекламния бизнес и очакванията за развитието на онлайн рекламата в България.

- Какво очаквате от тазгодишното издание на ФАРА? С какво са полезни такъв тип събития за рекламния бизнес?

Очаквам да видя нови и оригинални идеи, особено в творческата част на фестивала, защото вече съм запозната с участията в медийните категории и мога да кажа, че там специално има само няколко силни и наистина заслужаващи висока оценка разработки.

Такива събития събират на едно място цялата индустрия и за мен лично е много полезно, че успявам да се видя и поговоря със страшно много хора, без за това да сме отделили специално време за срещи в офиса. Освен това на този фестивал обикновено всички ние си сверяваме часовника и ако установим, че е поизостанал, в резултат се раждат по-смелите решения и мотивацията за още една крачка напред.

Вижте още

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата