Клиентската база на М-Тел в края на юни 2008 г. е с 13,2% по-голяма от тази към края на юни миналата година и наброява 5,2 млн. потребители.
В края на второто тримесечие пазарният дял на компанията намалява съвсем леко до 50,5% спрямо 50,6 на сто към 30 юни 2007, стана ясно от отчета за полугодието на собственика на българския мобилен оператор Telekom Austria Group.
Проникването на мобилни услуги в България се е увеличило от 117,4% до 133,8%.
Увеличеното средно потребление на клиент с 22,7% частично компенсира понижените цени, в резултат на което средните месечни приходи от потребител намаляват до 9,9 евро през второто тримесечие на тази година спрямо 10,3 евро през същия период на 2007.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.