Промяна на механизма за определяне на стойността на наградите при промоционални игри на продукти и фиксиране на максимален размер са предложили днес представители на Българската международна стопанска асоциация (БИБА) на среща с ръководството на Комисията за защита на конкуренцията, съобщи пресцентърът на комисията.
Бизнесът настоява за преразглеждане на решение на комисията от 1998 г. Решението дава тълкуване на чл. 34, ал. 6 от Закона за защита на конкуренцията за ограничаване стойността на наградите, давани при организирането на промоционални игри. БИБА счита, че текстът от закона, който определя, че
обещаваната награда не трябва да надвишава 10 пъти стойността на предлаганата стока или услуга, е силно ограничителен.
На срещата е обсъдена необходимостта от подписване на бъдещо споразумение за сътрудничество между КЗК и асоциацията.