Телекомуникационният оператор „Некском“ предлага нова услуга за междуградски и международни разговори на своите настоящи и бъдещи клиенти, която дава възможност те да дават инструкция техният разговор да бъде насочен през мрежата на компанията. Пренасочването става чрез набиране на 0-1010 преди номера за междуградско и международно избиране, съобщиха от компанията.
Така клиентите не заплащат допълнителна цена за градски разговор, което утежняваше значително комуникационните разходи, особено след въведената от БТК „такса свързаност” от 0.132 лв. за всеки започнат разговор. Услугата 1010 е част от лиценза на компанията, получен на 11.09.2003 г. от Комисията за Регулиране на Съобщенията.
Обаждането на 0-1010 не се таксува, което дава възможност на клиентите на „Некском“ да заплащат само реалната стойност на техните междуградски и международни разговори.
„Некском“ също така намалява и цените си за междуградски и международни разговори. За корпоративните клиенти на компанията, минута разговор със стационарен телефон в Европа, Русия, Австралия, Израел и Южна Африка ще струва 15 стотинки, а към мобилен телефон – 45 стотинки.
„Некском“ България е основана през 1998 г. Компанията е със 100% участие на американския оператор Nexcom Telecommunication LLC, която е петата компания в световен мащаб, развиваща технологията пренос на глас през интернет (VoIP). „Некском“ България има изградена национална мрежа в 28 града.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.