Развитието на нови проекти за търговски центрове в България е по-бавно в сравнение с нейните съседни страни с почти 350 хил. кв. м нови търговски площи в процес на развитие.
Въпреки това тя също ще стане свидетел на увеличение от 400% на търговските площи през следващите 18 месеца. Това сочи доклад на консултантската компания Cushman & Wakefield, цитиран от Ройтерс.
Като цяло според доклада изгледите за глобалната икономика изглеждат все по-мрачни, но предприемачите все още се придържат към плановете си да отворят рекордните 26 млн. кв. м нови търговски площи в Европа до края на 2009 г.
Докато продажбите на дребно в САЩ и Великобритания се свиват, предприемачите и търговските вериги се надяват, че потреблението на новите пазари в Европа ще остане стабилно въпреки кризата.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.