Германската компания за спортни стоки Puma повиши с 13,5% нетната си печалба до 91 млн. евро за първото тримесечие на годината спрямо сравнимия период на 2004 г. благодарение на добрите си продажби, съобщават от компанията.
Резултатите обаче се оказаха под очакванията на анализаторите, които предвиждаха печалба в размер на 94 млн. евро.
Оборотът, от своя страна, е нараснал с 11,9% до 497 млн. евро.
Поръчките на Puma, която е един от основните конкуренти на спортните гиганти Adidas-Salomon и Nike, се оценяват за периода на 812 млн. евро, което е с 4,2% повече спрямо същия период на миналата година.
Компанията, чиито спортни обувки са предпочитаната марка на звезди като Мадона и Брад Пит, предвижда по-слаб ръст на резултатите за настоящата година, след като през 2004 година обяви рекордна печалба за шеста поредна година.
Добрите резултати на Puma през последните години се дължаха предимно на новите модели дрехи, предназначени не само за спорт, но и за ежедневно облекло.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.