Влошените икономически условия ще се отразят и в България, включително и в рекламния бизнес, но интернет рекламата ще продължи да бележи ръст, който за следващата година ще е между 40 и 60 на сто.
Това прогнозира Мартин Попов от медийната агенция Mindshare по време на приключилия през уикенда фестивал на рекламодателя AdMall.
През 2007 г. пазарът на интернет реклама у нас нарасна с 60% до нетни приходи от около 12 млн. лв.
Според различни прогнози за тази година се очаква ръст между 80 и 100%.
Според Попов едно евентуално намаляване на рекламните разходи догодина ще се отрази в най-голяма степен на „скъпите“ медии като телевизия, външна реклама, докато по-достъпните формати ще могат да привлекат дори нови рекламодатели.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.