IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пестеливите и невзискателни купувачи са доминиращи у нас

Има три основни фактора, по които се разделят потребителите - мобилност, ценова чувствителност и отношение към атмосферата в магазина

Пестеливите и невзискателни купувачи са доминиращи у нас

„В България доминират пестеливите и невзискателни купувачи“, заяви на пресконференция днес Мирослава Георгиева, директор Adhoc изследвания в GfK България.

Според нея има три основни фактора, по които се разделят потребителите - мобилност, ценова чувствителност и отношение към атмосферата в магазина.

Мобилността се определя от това дали купувачите пазаруват с кола, с градски транспорт или пеша. Отношението към атмосферата в магазина пък показва взискателността на потребителите към асортимента и към допълнителните удобства (като паркинг, кафене, детски кът и т.н.).

Вижте още

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата