През последните години някои от хранителните магазини в България се опитаха да направят кампании за намаления по време на "Черен петък“, но повечето чужди вериги у нас по-скоро не се възползват от този период, защото така или иначе правят намаления през цялата година. Това каза Никола Минков, основател и CEO на Serpact Agency.
"Те имат седмица на захарта, на брашното и т.н. Те се опитват да не разфокусират потребителя“, каза Минков.
По негови думи ритейлърите в момента се борят да влязат онлайн и съответно, с последната тенденция да се опитват да продават онлайн се адаптират към този тип период на продажби, пишат businessnovinite.bg.
"В момента "Черният петък“ при тях не е достатъчно успешен, поне по мое мнение“, добави той.
За продукти, които се купуват регулярно, като хранителните, Минков каза, че е успешна стратегия да се предлага абонамент.
Повечето супермаркети вече имат покачване на продажбите около предстоящите празници и партита без да създават свои собствени кампании за "Черен петък“. В крайна сметка всеки трябва да яде и всеки има нужда от домакински стоки по всяко време на годината. Така че защо хранителните магазини трябва да променят нещата?
Те по-скоро могат да се възползват от тълпите по същия начин, както правят другите търговци на дребно.
В САЩ пък хранителните магазини се въздържат от намаления на "Черен петък“, защото заради Деня на благодарността, който е бил предния ден, повечето американци вече са заредили хладилниците си и дори имат остатъци. Сложно се оказва да убедят купувачите, че имат нужда от още.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.