Обемът на продажбите на шоколадови изделия е нараснал с 10,7 на сто за периода януари – август 2008 г. спрямо същия период за 2007 г., сочат данни от вътрешната информационна система на Победа АД.
От дружеството обаче не уточняват на колко точно възлиза пазарът за периода.
Според експерти растежът за цялата година ще е по-голям, тъй като сред най-силните периоди за сектора са празниците около Коледа и Нова година, когато се формират голяма част от продажбите.
Очакванията на Победа АД за 2009 г. относно пазара на шоколадови изделия са оптимистични, като от фирмата се надяват, че световната финансова криза няма да регистрира силни отрицателни поражения върху сферата им на дейност, но все пак ще следят промените в страната като цяло.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.