IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Използването на интернет за реклама – топтактика през 2009 г. в САЩ

Маркетолозите все повече предпочитат рекламата в онлайн изданията пред телевизията

Използването на интернет за реклама – топтактика през 2009 г. в САЩ

Използването на уебпространството за рекламни цели ще е топтактиката на рекламодатели и маркетолози през 2009 г., показва проучване сред мениджъри на американски рекламни агенции, проведено през януари от консултантската компания Reardon Smith Whittaker.

На това мнение са една трета от анкетираните маркетолози, които класират тактиките по критерия най-добър от гледна точка на интереса на рекламодателите и относителната ефективност.

Телевизията, като водещата рекламна стратегия за годината, посочват само 5% от запитаните.

На въпроса какъв вид тактика предпочитат самите маркетолози, почти седем от десет казват, че това е онлайн маркетингът, а една четвърт посочват мобилния маркетинг.

Вижте още

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата