Пощенска банка дава официален старт на своята нова мащабна кампания, в която отново виждаме едно от най-разпознаваемите имена в световния тенис – Григор Димитров. Това сътрудничество е логичното продължение на вече успешното им партньорство и отразява общите им ценности – динамика, иновации и целеустременост към съвършенството.
Основният фокус на кампанията – посланието „Логично“, подчертава стремежа на Пощенска банка да бъде доверен и иновативен партньор за всички, които искат да постигат повече. Чрез модерни концепции и високотехнологични решения банката се ангажира да предоставя персонализирани финансови продукти и услуги, улесняващи динамичното всекидневие и отговарящи на съвременните изисквания. Такива са и настоящите ѝ предложения, които обхващат няколко бизнес линии – потребителско и жилищно кредитиране, кредитни карти, спестовни решения и транзакционни продукти.
Отразявайки последните световни тенденции, банката лансира digitally first концепция, с кратки послания и видеа. Кампанията е заснета в новаторски, експресивен стил, който впечатлява със смели цветове и енергични преходи. Всеки от видеоклиповете представя отделен продукт и е издържан в специфичен цветови филтър: потребителският кредит е в червената гама, жилищният кредит е в синьо, а кредитните карти на банката – в златен оттенък. Използваните динамични похвати подчертават силата и прецизността в играта на Григор Димитров, но също така отразяват лекотата и достъпността на решенията, които Пощенска банка предлага. Така аудиторията ясно усеща предимствата на финансовите продукти – от високата добавена стойност до удобството в ежедневието.
По този начин Пощенска банка продължава да се отличава от конкуренцията със своя иновативен клиентски ориентиран подход, залагайки на дигиталните решения за банкиране и опростените процедури за получаване на потребителски кредити. Използването на кредитни карти, издадени от банката, става все по-популярно сред потребителите не само заради удобството, бързината и сигурността, но и благодарение на множеството допълнителни предимства, които носят на притежателите си. Фокусът е върху технологиите за дистанционно банкиране и разбирането, че клиентите имат нужда от разнородни и достъпни продукти и услуги в цялата възможна банкова палитра. Стремежът на банката е да предложи модерни, комплексни и удобни решения за ежедневното банкиране, с което постига високо ниво на клиентска удовлетвореност и принадлежност към бранда. Концепцията „Логично“ цели силно присъствие на Пощенска банка във всички канали – от традиционните медии до социалните мрежи. Тази стратегия откроява банката като водещ играч на пазара и показва, че марката умее да създава единен и разпознаваем облик във всички канали, резонирайки на начина на комуникация и покупка на модерния потребител.
Изборът на Григор Димитров като посланик на марката символизира динамиката, иновациите и решимостта – ключови качества, които банката цени и подкрепя у своите клиенти. С впечатляващата си спортна кариера Григор вдъхновява всеки, който се стреми да израства и да постига нови победи – на корта и в живота.
"Партньорството ни с Григор Димитров е доказателство за ангажимента ни да бъдем близо до хората, които избират най-доброто за себе си и бъдещето си. Заедно показваме, че модерните финансови решения са лесно достъпни и напълно логична опция за всеки", коментират от Пощенска банка.
Като утвърден лидер на финансовия пазар, Пощенска банка отправя ясен сигнал, че ще продължи да бъде надежден партньор във важните житейски решения на своите клиенти – за всяка следваща стъпка към успеха.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.