IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

По данни на УниКредит Кънсюмър Файненсинг: Клиентите избират дигиталните канали и за кредити с максимална стойност

Водещото дружество за потребителско финансиране вдигна тавана на предоставяните заеми до 100 хиляди лева

По данни на УниКредит Кънсюмър Файненсинг: Клиентите избират дигиталните канали и за кредити с максимална стойност

Потребителите все повече разчитат на дигиталните канали, за да получат необходимото им финансиране, сочат данните на УниКредит Кънсюмър Файненсинг (УКФ). Дружеството има водеща позиция при потребителското кредитиране с висок пазарен дял от общото потребление на парични заеми.

За първите три месеца на годината изцяло дигитално отпуснатите потребителски кредити са се увеличили с една пета спрямо същия период на миналата година. Този ръст изпреварва ръста на общия обем, което е знак за промяна на клиентските предпочитания в полза на дигиталните канали.

В съответствие с предпочитанията на клиентите си, от началото на март УниКредит Кънсюмър Файненсинг увеличи максималната финансирана сума за потребителски кредит от 75 000 лв. на 100 000 лв., включително в дигиталните си канали.

"Вече имаме и първия ни изцяло дигитално заявен, одобрен и усвоен потребителски кредит на максималната стойност от 100 000 лв., а за клиента целият процес е преминал много бързо и безпроблемно от самото кандидатстване в мобилното банкиране до получаването на парите по сметката", даде пример Екатерина Панайотова, Главен изпълнителен директор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг. Тя акцентира, че за клиентите все по-решаващо предимство е времето за отпускане на кредита.

Основните предимства на дигиталния процес за потребителски кредит включват удобството на кандидатстване по всяко време и от всяко място чрез Булбанк Мобайл. Процесът е лесен, изисква само няколко клика и минимално въвеждане на данни, а клиентът има свободата да определя исканата сума и срок в съответствие с желаните вноски. Освен това, документите се подписват дигитално, без необходимост от посещение на филиал. Одобрената сума се превежда по сметката на клиента само в рамките на няколко часа след кандидатстването.

И през тази година, за Уникредит Кънсюмър Файненсинг, фокусът е насочен към развитието на дигиталните канали и инвестирането в посока опростяване, оптимизиране и подобряване на процесите по кредитиране. Мисията на дружеството е да покрива все по-големите изисквания на клиентите, като улеснява процесите, пести време и им предоставя лесни, достъпни и едновременно с това защитени услуги.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата