Бизнесът със сексиграчки и артикули, изглежда, остава встрани от рецесията, като дори може да се окаже, че тя му помага.
Продажбите на продукти като лубриканти за мъже и жени и аксесоари за „подобряване на сексуалното преживяване“ за масовия пазар нарастват рязко в супермаркетите и аптеките в САЩ, съобщи Advertising Age.
През първото тримесечие на годината продажбите на лубриканти са нараснали с 32% до 41,2 млн. долара, сочат данни на Information Resources Inc.
Интересна подробност е, че това се случва, преди да почне рекламата на ключов за пазара дамски гел за възбуждане миналия месец, който тази пролет изненадващо намери място на рафтовете на магазините от веригата Walmart.
Междувременно малкият, но процъфтяващ сектор на „уредите за сексуално удоволствие“, разпространявани в супермаркети и аптеки, нараства още по-бързо, макар и от по-ниска база – със 74% до 10,1 млн. долара за годината до 19 април, сочат данни на IRI.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.