17 процента от работещите българи смятат, че са по-добре информирани за състоянието на своята фирма или организация след настъпването на световната финансова и икономическа криза в сравнение с периода преди това.
Данните са от представително проучване на "Apeiron research", извършено през май тази година.
Изследването важи предимно за големите компании с над 250 души служители.
Според него, по-голямата част от компаниите и организациите не са планирали или реализирали ефективно мерки за повишаване на осведомеността на служителите си предвид променената икономическа ситуация.
За 70 процента от запитаните изобщо няма промяна в стила на комуникиране или информацията, която получават за компанията си.
Сред различните типове заети най-висока степен на информираност по отношение на курса, целите и състоянието на своята фирма показват самонаетите българи и хората със свободни професии.
Делът на добре информираните сред тях е трима от всеки четирима, участвали в изследването.
Най-слабо ниво на информираност показват заетите с ръчен/физически труд, както и хората с ниско образование и с под средния личен доход.
Преди началото на финансовата криза по-голяма част от анкетираните - 41 процента, са смятали себе си за добре запознати с политиката и статута на своята компания.
Около една трета, или 29 процента са били служителите с ниско ниво на информираност.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.