„Спрете да мислите за икономиката, плашите децата“.
"Интересен факт за рецесиите е, че... приключват".
"Това ще свърши много преди тези, които го причиниха, да бъдат освободени от затвора".
Това са част от посланията, които шофьорите в САЩ виждат върху билбордове по пътищата като част от кампания, кръстена "Рецесия 101". Проектът е финансиран от неизвестен дарител от Източното крайбрежие, угнетен от начина, по който американците реагират на срива на икономиката, пише АР.
Кампанията е започнала през юни и сега разполага с над 1000 билборда в страната, включително и един на площад Таймс Скуеър в Ню Йорк.
Клиентът е искал хората да осъзнаят, че страната е преминавала през рецесии и преди и ги е преживяла, обяснява дизайнерът Чарли Роб, директор на компанията Charchin Creative.
Членове на организацията на агенциите за външна реклама в страната са дарили за кампанията необходимото място, печатни материали и труд.