Интервю на Христина Машкова с Кай Борис Бендикс, управител на Beiersdorf България
- От колко години Beiersdorf присъства в България и защо решихте да навлезете на българския пазар?
Българското представителство на Beiersdorf - Beiersdorf България отваря врати на 1 октомври 2001 г. Фирмата е дъщерна в рамките на Централно Европейски Холдинг с централа Виена. Официалното навлизане на производителя на NIVEA на българския пазар е част от стратегията за растеж, едно от направленията на която е географската експанзия.
- Как бяха приети продуктите ви?
Някои от продуктите на BDF са добре познати на българския пазар от години. Синьо-бялата кутия става символ на изключителното качество, което е водещо за продуктите NIVEA и до днес. NIVEA Creme отдавна има статута на класическа марка, известна по целия свят.
Разбира се, фирмата непрекъснато въвежда на пазара нови продукти, голяма част от които се предлагат и в България. Благодарение на доброто име на марката като цяло, продуктите се приемат отлично.
Вижте цялото интервю в Investor.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.