IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Козметичният сектор в България крие доста потенциал

Конкуренцията е силна, но това ни радва, защото ни поддържа във форма

Козметичният сектор в България крие доста потенциал

Интервю на Христина Машкова с Кай Борис Бендикс, управител на Beiersdorf България

- От колко години Beiersdorf присъства в България и защо решихте да навлезете на българския пазар?


Българското представителство на Beiersdorf - Beiersdorf България отваря врати на 1 октомври 2001 г. Фирмата е дъщерна в рамките на Централно Европейски Холдинг с централа Виена. Официалното навлизане на производителя на NIVEA на българския пазар е част от стратегията за растеж, едно от направленията на която е географската експанзия.

- Как бяха приети продуктите ви?

Някои от продуктите на BDF са добре познати на българския пазар от години. Синьо-бялата кутия става символ на изключителното качество, което е водещо за продуктите NIVEA и до днес. NIVEA Creme отдавна има статута на класическа марка, известна по целия свят.

Разбира се, фирмата непрекъснато въвежда на пазара нови продукти, голяма част от които се предлагат и в България. Благодарение на доброто име на марката като цяло, продуктите се приемат отлично.

Вижте цялото интервю в Investor.bg

 

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата