“Резултатите от допитването бяха достатъчно категоричен отговор на въпроса дали да променим формата. Новият размер няма да повлияе върху редакционната политика и журналистическите принципи, които спазваме. Положихме всички усилия да не разочароваме и редовните си читатели, които харестват “Дневник” такъв какъвто е. Вестникът остава насочен към същата аудитория, а именно хората, които взимат решения”, обясни главният редактор на вестника Галя Прокопиева.
Досега бизнес всекидневникът беше единственият широкоформатен вестник в България, следвайки традициите, че сериозните издания са големи. Промяната е свързана единствено с удобството на читателите. През последната година десетки качествени вестници в света замениха формата с по-удобния компактен размер, без да променят редакционната си политика. Последният брой на “Дневник” в голям формат излезе в петък.
“Има симпатична символика във факта, че първият брой в новия формат ще бъде всъщност 1001-ви от началото на “Дневник”. За тези “1001 нощи” “Дневник” изгради добро име, безценен екип и качествена и лоялна аудитория. Продължаваме да инвестираме и в трите”, коментира Галя Прокопиева.
"Дневник" излиза от 12 февруари 2001г. В “Дневник” работят 55 репортери, редактори и фоторепортери. "Икономедиа" АД, е най-голямата българска група за бизнес медии, която от началото на 2005г. е част от немската Verlagsgruppe Handelsblatt. Освен “Дневник”, компанията издава седмичника - "Капитал" и бизнес списанията HoReMag (списание за професионалистите в туризма), Utilities (списание за utilities бизнеса), "Агробизнесът" (за евроинтеграцията в земеделието и хранителната индустрия) и "Медицински Dайджест" (специализирано списание за лекари). Съвместно с АСИ ООД, "Икономедиа" АД издава водещия седмичник в областта на строителството и инвестициите "Строителство Градът", както и месечното издание за недвижими имоти "Индекс имоти".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.