Американската компания Apple може да сложи цена от 1 млн. долара за излъчването на реклама чрез мобилните си устройства. Такова поне е мнението на водещи фигури от рекламния пазар, съобщава Wall Street Journal.
Цената за мобилна реклама дори може да бъде и по-висока за първите, които пожелаят да рекламират чрез устройствата на Apple.
Технологичната компания представи нова рекламна платформа за основните си продукти – смартфона iPhone и таблетния компютър iPad.
Това е първото навлизане на Apple в малкия, но бързо растящ пазар на мобилна реклама, което със сигурност ще зарадва производителите на приложения, получаващи нов канал за приходи.
От Apple са дали сигнали, че първите рекламодатели, с чиито реклами ще стартира новата платформа, може би ще трябва да платят дори колосалните 10 млн. долара, посочват запознати с въпроса, цитирани от вестника.
Още за мобилната реклама на Apple
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.