IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Samsung улеснява клиентите, пуска и телефонен център за обслужване

Новата стратегия е в сила от 1 юли

Samsung улеснява клиентите, пуска и телефонен център за обслужване

Българският офис Samsung Electronics променя досегашния си начин на работа и от 1 юли тази година започна дистрибуция на продуктите си чрез директно управление на продажби. 

Новият пазарен подход е част от глобалната стратегия на марката и има за цел да направи връзката с крайния потребител по-директна.

Новият бизнес модел ще направи още по-достъпни продуктите на компанията. Освен „К&К Електроникс”, новите патньори на Samsung Electronics са „Видео Лукс” и „Зора”, а на IT продуктите дистрибутори са „Поликомп” и „Солитрон”.

Клиентите ще могат да намират продуктите на Samsung във всички вериги магазини за електроника – „Техномаркет”, „Технополис”, „Зора”, „Мултирама”, ”Плесио” и др., както и във всички дилъри на“Поликомп” и “Солитрон”.

Компанията изгражда и телефонен център за обслужване и на българските клиенти. Той ще стартира дейността си от август, а телефонът за връзка е 0700 1 33 11.

Следващата стъпка е свързана с разширяване на сервизната мрежа за обслужване на копоративните клиенти, която ще включва не само досегашните партньори, но и други оторизирани сервизни центрове.

Те имат статута и правата да обслужват продукти с марката Samsung, като са минали съответните програми на обучение.

Новата система на обслужване включва не само стандартното сервизно обслужване, но и поддръжка, профилактика и анализ на решенията.

От Samsung са поели отговорността да правят бизнес така, че максимално да щадят планетата и поради тази причина компанията е създала инициативата PlanetFirst.

Всеки продукт със символа PlanetFirst се отличава със своя иновативен и еко дизайн. Клиентът може да направи по-зелен и точен избор – от LED телевизори и хладилници, консумиращи по-малко електричество, до мобилни телефони, зареждащи се от слънцето.

Целта на Samsung за 2013 г. е да стане водеща екологично съобразна компания и 100% от продуктите й да надвишат световните стандарти за екологична безопастност.

Компанията разработи и българска версия на сайта www.samsungplanetfirst.eu, където всеки може да се запознае с продуктите от серията PlanetFirst, както и да научи полезни съвети, които може да приложи в желанието си за опазването на планетата.

Отличителните предимства и хитови продукти на Samsung


„Samsung е първата компания, която пусна на пазара 3D LED телевизори през тази година. При фотоапаратите имаме нововъведения като двоен дисплей, AMOLED за по-добро изображение върху дисплея, както и първия в гамата ни хибриден фотоапарат, предоставящ качество на снимките, както при огледално-рефлексен фотоапарат в много по-компактен размер”, обяснява Христофор Петков, Мениджър Ключови Клиенти на Дизизията за Аудио и Видео Продукти.

Компанията залага на три основни елемента в продуктите си - иновативност, качество и дизайн.

Samsung подготвя и няколко хитови продукти във всяка категория за българските клиенти тази година – прахосмукачка-робот, серия луксозни хладилници с фризери „Света” със 7-инчов сензорен екран, серия перални машини с функция Bubble wash (пране с пяна), както и микровълнова фурна със сензор за тегло и влажност.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата