IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ВР похарчила за онлайн реклама $3 млн., за да си върне репутацията

Общо за първото шестмесечие на 2010 нефтената компания е дала $78,7 млн. за реклама

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Нефтената компания „Бритиш петролиум“ похарчила през юни $3,59 млн. за реклама в Google, за да спаси репутацията си след аварията на петролната платформа в Мексиканския залив, съобщи сайтът Advertising Age в понеделник.

ВР обаче не е най-големият рекламодател за Google през този период. Според документи на интернет компанията през юни „Бритиш петролиум“ се е наредила чак на шесто място.

Първо място по разходи за реклама в Google заема мобилният оператор AT&T ($8,08 млн.), следван от притежателя на четири висши учебни заведения в САЩ – компанията Apollo Group ($6,67 млн.), туристическата компания Expedia ($5,95 млн.), интернет магазина Amazon ($5,85 млн.) и интернет аукциона eBay ($4,25 млн.).

През юни 2010 „Бритиш петролиум“ сключи сделка с Google и изкупи всички ключови думи, свързани с разлива на нефт и ликвидацията на последствията от аварията. Тяхното търсене отвеждаше към сайта на „Бритиш петролиум“, където имаше информация за борбата на компанията с последствията от катастрофата.

Представители на „Бритиш петролиум“ казват, че така са се опитвали по-добре да информират потребителите „за усилията на компанията в залива“.

Освен за онлайн реклама, за 2009 г. нефтената компания е похарчила $94 млн. за традиционен вид реклама (телевизионна, печатна и т.н.), а за първото шестмесечие на 2010 – $78,7 млн.

Аварията в Мексиканския през април 2010 г. доведе до най-големия разлив на нефт в САЩ, съобщава РИА Новости.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Бизнес
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата