Да направиш Джулия Робъртс и Кристи Търлингтън по-красиви, отколкото вече са, не е особено лесна задача...
С право се досетихте, че за Фотошоп невъзможни неща няма! Но все пак Фотошоп е контролиран от човешката ръка, и до голяма степен – глупост.
Всяко действие има своето последствие. От L'Oreal научиха това по трудния начин.
Две рекламни кампании на разкрасителни продукти бяха забранени и свалени, защото не посрещнали очакванията на Комисията по рекламните стандарти във Великобритания.
Оплакването дошло от Джо Суинсън, член на парламента.
Лицата на красавиците били прекалено обработени с магичната програма и не съвпадали с истината.
Това не са първите свалени рекламни кампании и едва ли ще бъдат последните. Но няма как да не се забележи една немалка доза лицемерие.
Все пак не от вчера живеем в свят, манипулиран и контролиран от имиджа на "идеални" красавици. Или от тези, които ги създават.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.