Световноизвестният дизайнер Карл Лагерфелд, който преди почти година заяви, че иска да се пенсионира и дори посочи наследника си в модна къща Chanel – Хайдер Акерман, явно не желае да се откаже от модата.
Лагерфелд ще пусне собствена марка, а логото й ще представлява стилизирания му силует, който трудно може да бъде сгрешен – глава с черни очила и опашка.
Новината съобщиха от самата група Lagerfeld. Новият директор на марката е германецът Пиер Паоло Риги, който преди това е работил за Nike и Tommy Hilfiger.
Лагерфелд планира да пусне дамска колекция и подхождащи аксесоари за пролетния сезон на 2012 г. Мъжката колекция на принадлежащата към компанията Apax Partners ще бъде представена по-късно.
Продажбите ще стартират първоначално чрез интернет платформата NET-A-PORTER, докато Lagerfeld не изгради собствения си сайт за електронна търговия.
Впоследствие новата модна линия ще се продава и в избрани бутици в целия свят.
Предложението ще бъде допълнено накрая и от нова линия Prêt-à-Porter-Linie с името „KARL LAGERFELD PARIS“, която ще се появи чак през есента на 2012 г.
През 2004 г. Лагерфелд създаде трийсетина по-евтини модела за шведската верига H&M, които предизвикаха опашки и блъсканици по време на пускането им на пазара.
Това ядоса дизайнера, който заяви, че повече няма да работи с вериги, които лимитират продуктите, за да ги направят елитарни.
През есента на 2010 г. Лагерфелд реши да разнообрази колекциите си и още тогава обяви пускането на нова линия облекла прет-а-порте, която трябваше да бъде предназначена за широката публика и да се продава само по интернет.
Още новини от Style четете в Investor.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.