Тя е ултимативната английска роза и няма човек в света, който да не е чувал за нея. Години наред гледаме от кориците на списанията топмодела Кейт Мос и се чудим има ли какво да покаже! Очевидно да, защото тя често влиза в различни образи за фотосесиите, но рядко се показва гола. На 39 години Кейт прие това предизвикателство заради козметичната марка St Tropez, която предлага на пазара бронзанти.
Фалшивият тен е възможност, от която милиони жени се възползват, тъй като не желаят да се излагат на жарките лъчи часове наред, а все пак искат да покажат по-тъмна кожа. Самата Мос призна, че използва продуктите на лейбъла от години.
„Започнах да използвам St Tropez преди 15 години. Тогава за пръв път стъпих на Ибиса и не исках да съм единствената бяла жена на плажа. Този бронзант прави тена да изглежда естествен. Слива се чудесно с кожата и не се налага да се притеснявам дали няма да трябва да го коригирам някъде, защото е по-тъмен", каза топмоделът за продуктите.
Кейт допълва, че се чувства много уверена с тена на St Tropez , което е и една от основните цели на лейбъла – да помага на дамите да са по-самоуверени и да се чувстват секси.
Дебатите относно това колко здравословен е тенът продължават и до ден-днешен. Говорителят на Британската кожна фондация (British Skin Foundation) каза по темата: „От години върви митът, че тенът е признак на здрава кожа. Напротив, той е признак, че вече сме увредили кожата си. Бледата кожа е напълно естествена и може да бъде много здрава. Има знаменитости, които не желаят да се сдобият с тен като Рейчъл Уайз, която уверено демонстрира млечния цвят на кожата си".
Кожни експерти твърдят, че няма лошо в това да се сдобиеш с тен, стига той да се постигне здравословно, а именно с помощта на слънцезащитни продукти и то постепенно.
Вижте кадрите от рекламната кампания на голата Кейт в галерията на Tialoto.bg