Бившият член на легендарната ливърпулска четворка, Джон Ленън, който беше убит през 1980 г., е най-новата атракция на платената телевизия, се казва в съобщение на агенция Ройтерс.
Шоуто е дело на продуцентите, които през 2003 г. излъчиха сеанс, в който опитаха да осъществят контакт с Принцеса Даяна. Тогава те постигнаха значителен финансов успех, но бяха заклеймени от критиците като автори на най-голямата телевизионна безвкусица.
„Хората определят това като отвратително и аз приемам тази критика, но ние правим сериозен опит да осъществим нещо, в което вярват милиони души по света", казва Пол Шарат, шеф на Starcast Productions, която продуцира „Духът на Даяна".
Тогава шоуто привлече публика от половин милион души в САЩ, които платиха 14,95 долара за да го гледат.
Шоуто за Ленън ще бъде излъчено на 24 април по платен телевизионен канал и ще струва 9,95 долара.