Известните мъже и най-вече актьорите от Холивуд взеха да отнемат работата на мъжете модели. Те все по-често сключват добре платени договори за различни рекламни кампании и стават лица на модни марки, козметични брандове, известни напитки и т.н.
Непрекъснато се появяват различни, понякога неочаквани сътрудничества, в които виждаме любимите си звезди от мъжки пол в главна роля, но не в киното, а в рекламния сектор. Едва ли някой е очаквал да види Джордж Клуни като лице на Nespresso, сър Дейвид Бауи, който илюстрира вечното качеството на луксозната марка Louis Vuitton или ексцентричния д-р Хаус (Хю Лори) да рекламира мъжката козметика на L' Oreal.
Подобно интересно сътрудничество е това между звездата от хитовия сериал "Двама мъже и половина" Ащън Кътчър с технологичната марка Lenovo.
След като изигра ролята на Стив Джобс в биографичния филм за създателя на Apple, Ащън прие предложението на конкурентната фирма Lenovo не само да стане нейно рекламно лице, но и да стане ко-създател на новия ѝ таблет. Кътчър е работил наравно с инженерите на бранда в дизайна и лансирането на новия Yoga Tablet.
Вижте кои са другите известни мъже, които откраднаха работата на моделите в галерията на Tialoto.bg