Тазгодишната носителка на "Оскар" за поддържаща женска роля - Лупита Нионго направи истински фурор в света на шоубизнеса, не само заради силната си роля в драмата "12 години в робство", но и заради уникалната си външност и запомнящ се, невероятно колоритен стил на обличане.
Лупита за отрицателно време стана толкова известна, че нямаше списание, което да не я пожела за своя корица, а няколко модни бранда я поканиха за свое рекламно лице. Това са италианската модна къща Miu Miu и френският козметичен гигант Lancome.
Както модната, така и развлекателната индустрия от години се борят с етническата дискриминация и е факт, че много малко шоколадови красавици имат шанса да успеят в Холивуд или на модния подиум (дори наскоро самата Наоми Кембъл критикува Виктория Бекъм, че не включва чернокожи модели в ревютата си).
Внезапният възход към славата на младата кенийка Нионго има прекрасен ефект за всички чернокожи жени в шоубизнеса. Те изведнъж взеха да блестят с друга светлина и феновете започнаха да гледат на тях по друг начин.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.