Докъде би могла да стигне една реклама, за да накара хората да си купят конкретен продукт? Вероятно до доста далеч, ако трябва да вярваме на агенция KBS+ от Торонто, рекламираща последния продукт на производителите на почистваща техника Бисъл Канада.
Във видеото старшият бранд мениджър на Рейви Далшанд почиства малка площ от пода станцията на метрото в Торонто, събираща най-много хора. След като я почиства с нова прахосмукачка на компанията, която и почиства с препарат, той изсипва кутия с паста на пода и започва да яде от нея. Останалия сос го обира с хляб и също го изяжда.
Реакциите на шок от случайните минувачи не са изненада.
Според спецификите на новия продукт той може да почисти 99,9% от бактериите.
Ето и рекламата:
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.