След близо 10 дълги години от последното участие на Мадона за Versace, иконата се завръща като рекламно лице за модната къща.
Кадрите са част от кампанията към колекция пролет-лято 2015 и са заснети от легендите във фотографията – дуото Мерт Алас и Маркус Пигот.
Едва няколко часа след официалното обявяване на новината бяха представени дебютните кадри от своеобразното завръщане на Мадона за Versace.
Ексклузивните снимки намериха своето място в Instagram профила на самия Мерт Алас.
На тях виждаме иконата да позира в предизвикателни и създадени като че точно за нея силуети, сред които ефектна черна рокля от прецизно перфорирана кожа и провокативна комбинация с блестящ топ.
Специален фокус е насочен към дръзките акценти, характеризиращи се с обемна чанта, масивни бижута и задължителното брандиране с емблемата на Versace – горгоната.
Черно-бялата кампания на Versace за пролет-лято 2015 отбелязва невероятната съвместна работа между утвърдени в своята индустрия легенди и се явява своеобразно доказателство за това, че именно те са най-добрите дори и след 10-годишна пауза.
Първите рекламни кадри можете да видите в галерията на Tialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.