След ексклузивното завръщане на ветеранката в модната индустрия за новата кампания на Burberry за пролет-лято 2015, Наоми Кембъл доказва, че все още има причина да е на челните места в класацията за най-известни супермодели.
Британката с лекота завладява отново бранша като лице на най-известните модни къщи и марки.
Този път, известната като „Черната перла“ икона, дава уникална възможност на своите фенове да се насладят на невероятната ѝ фигура с новия проект за Agent Provocateur.
Креативният директор на марката за бельо, Сара Шотън, черпи своето вдъхновение за провокативните кадри от силата на лицата от 70-те и емблематичните филми на Дейвид Линч („Изгубената магистрала“) и Брайън Де Палма („Дубльорката“).
Кампанията представя сюжета на перфектното престъпление, заснето от професионалния обектив на Елен фон Унверт, а в главната роля на фаталната жена влиза не кой да е, а самата Наоми Кембъл.
Образът е завършен с емблематичните за марката комплекти бельо в дантела с всички необходими аксесоари за наемен и съблазняващ убиец, вариращи от кожени ръкавици, белезници и дори камшик.
„Невероятно е да бъдеш лицето на Agent Provocateur за кампания пролет-лято 2015 година, особено в 40-те ми години“, каза Кембъл.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.