Неистовото ни желание да се промъкнем поне за един ден в живота на най-известните модели в индустрията може би скоро няма да се осъществи.
Колкото и да ни се иска по цял ден да контактуваме само с креативни директори - като Карл Лагерфелд например, за момента имаме възможност единствено да следим последните активности в социалните мрежи и актуалните новини.
Кои обаче са моделите, от които хората се интересуват най-много?
Откроява се една тенденция за драстична разлика с лицата, които най-често се лансират по рекламни кампании и ревюта, и тези, които оглавяват класациите по най-търсени.
Електронната търсачка Google селектира и определи топ 10 на имената от модната индустрия, които са били въвеждани най-често през 2014 година.
Изненадите определено са големи.
1. Кейт Ъптън
На първо място е американският модел и актриса Кейт Ъптън. Блондинката, която е едва 22-годишна, стана известна най-вече с провокативните кадри в рекламната кампания на Sports Illustrated. Към настоящия момент Кейт Ъптън има в своята автобиография забележителни модни успехи – била е на корицата на италианския Vogue през 2012 г., на английския през 2013 г. и на юбилейното 100-тно издание на Vanity Fair. 2014 година е белязана за модела с излизането на голям екран с ролята ѝ във филма „Отмъщение по женски“ с участието на Камерън Диас и Лесли Ман.
2. Кендъл Дженър
Малката сестра на Ким Кардашиян определено отбеляза една изключително силна година и заслужено се нарежда на второ място в класацията на Google за най-търсени имена в модната индустрия. След като дефилира за най-известните модни къщи, като Chanel, Donna Karan, Diane Von Furstenberg, Tommy Hilfiger, Marc Jacobs, Fendi, Givenchy, Dolce & Gabbana и Balmain, американката бе избрана за новото рекламно лице за козметичния гигант Estee Lauder. Многобройните ангажименти и натоварената работа за 2014 на Кендъл заслужено и съвсем очаквано ѝ донесоха второ място в класацията на Google.
Още по темата четете в Тialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.